Σημαντικό: Για παραλαβή από το κατάστημά μας θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας προς αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας.
Περιγραφή
Makita DDF482
Τρυπάνι/οδηγός μπαταρίας 18V LXT MAKITA DDF482 δύο ταχυτήτων με μέγιστη ροπή σύσφιξης 62 Nm. Εξοπλισμένο με τσοκ τρυπανιού γρήγορης τοποθέτησης και 2 LED που φωτίζουν την περιοχή εργασίας με καθυστερημένη μείωση της φωτεινότητας. Η συσκευή είναι κατασκευασμένη με τεχνολογία XPT, η οποία παρέχει αυξημένη αντοχή στη σκόνη και την υγρασία. Εξαρτήματα γραναζιών κατασκευασμένα από μέταλλο. Ιδανικό για επαγγελματική και ερασιτεχνική χρήση.
Χαρακτηριστικά της συσκευής
MAKITA DDF482 Δράπανο/οδηγός μπαταρίας 2 ταχυτήτων
Τεχνολογία XPT - αυξημένη αντοχή στη σκόνη και την υγρασία
Ρύθμιση ροπής 21 βημάτων + διάτρηση
Εξαρτήματα γραναζιών κατασκευασμένα από μέταλλο
Τσοκ τρυπανιού ταχείας απελευθέρωσης
2 λυχνίες LED που φωτίζουν την περιοχή εργασίας με λειτουργία καθυστερημένης μείωσης της φωτεινότητας
Δεν λειτουργεί με μπαταρίες BL1811G, BL1813G, BL1815G (χωρίς ηλεκτρονικά) ή μπαταρία BL1815 (18 V / 1,3 Ah){Type} Χωρίς κρούσεις . {Type} Χωρίς κρούσεις . {Ισχύς} 18 V . {Ισχύς} 18 V . {Μπαταρία περιλαμβάνεται} 2 x επαναφορτιζόμενες μπαταρίες. {Μπαταρία περιλαμβάνεται} 2 x επαναφορτιζόμενες μπαταρίες. {Τύπος κινητήρα} Βουρτσισμένο. {Τύπος κινητήρα} Βουρτσισμένο. {Διάμετρος τσοκ τρυπανιού} 13 mm. {Διάμετρος τσοκ τρυπανιού} 13 mm. {Αριθμός γραναζιών} 2 . {Αριθμός γραναζιών} 2 . {LED} Ναι. {LED} Ναι. {Συμπεριλαμβάνεται βαλίτσα} Ναι. {Συμπεριλαμβάνεται βαλίτσα} Ναι. {Ταχύτητα περιστροφής} 1900 σ.α.λ. {Ταχύτητα περιστροφής} 1900 σ.α.λ. {Μέγ. διάμετρος διάτρησης σε χάλυβα} 13 mm. {Μέγ. διάμετρος διάτρησης σε χάλυβα} 13 mm. {Μέγ. διάμετρος τρυπήματος σε ξύλο} 38 χλστ. {Μέγ. διάμετρος τρυπήματος σε ξύλο} 38 χλστ. {Αριθμός βημάτων ρύθμισης ροπής} 22 . {Αριθμός βημάτων ρύθμισης ροπής} 22 . {Ροπή} 62 Nm. {Ροπή} 62 Nm. {Βάρος} 1,7 κιλά. {Βάρος} 1,7 κιλά. {Χωρητικότητα μπαταρίας} 3 Ah. {Χωρητικότητα μπαταρίας} 3 Ah. {Αριστερή/δεξιά περιστροφή} Ναι. {Αριστερή/δεξιά περιστροφή} Ναι. {Προσαρμογή ταχύτητας περιστροφής}