Σημαντικό: Για παραλαβή από το κατάστημά μας θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά μαζί μας προς αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας.
Περιγραφή
&
STIHL Σύστημα Kombi 1,1 Hp και Ελαιοραβδιστικό KM56RCE
Ελαιοραβδιστικό Ξεκούραστη και αποδοτική συγκομιδή της ελιάς χωρίς να τραυματίζονται οι βλαστοί και τα κλαδιά.Βάρος: 1,95 kg. Μήκος 1,44 m.
Ελαφρύς, εύχρηστος κινητήρας Kombi με κυκλική λαβή για όλες τις χρήσεις.
Με απλουστευμένη διαδικασία εκκίνησης.
Μεγαλύτερη ευκολία εκκίνησης, χάρη στο σύστημα ErgoStart (E).
Εύκολο σε μεταφορά και αποθήκευση.
Πρακτικός ταχυσύνδεσμος για αστραπιαία αλλαγή εργαλείου.
Κατάλληλος για όλα τα εργαλεία Kombi.
Βασικός εξοπλισμός
Γυαλιά ασφαλείας
Τα προστατευτικά γυαλιά που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό, είναι για την ασφάλειά σας. Τα γυαλιά έχουν καλό εσωτερικό αερισμό και φαρδιά πλευρικά προστατευτικά.
Εργονομικός χειρισμός
Τα σημαντικότερα χειριστήρια για τον έλεγχο του κινητήρα είναι ενσωματωμένα σε μια λαβή, για εύκολο και αξιόπιστο χειρισμό.
Κινητήρας STIHL 2-MIX
Ο δίχρονος κινητήρας STIHL με τεχνολογία 2-MIX εξασφαλίζει υψηλή ισχύ, περίσσεια δύναμη και εξοικονόμηση καυσίμου έως και κατά 20% σε σύγκριση με δίχρονους κινητήρες STIHL αντίστοιχης ισχύος χωρίς τεχνολογία 2-MIX.
Ηλεκτρονική μονάδα ανάφλεξης
Το σφραγισμένο ηλεκτρονικό σύστημα ανάφλεξης εξασφαλίζει αξιόπιστη εκκίνηση και ομαλή λειτουργία του κινητήρα. Η υψηλή τάση ανάφλεξης δημιουργεί σπινθήρες με μεγάλη σταθερότητα και διάρκεια. Αυτό οδηγεί σε πιο τέλεια καύση του μείγματος και μειωμένη εκπομπή καυσαερίων.
Κυκλική λαβή με περιοριστή βήματος
H κυκλική λαβή είναι ιδανική σε εργασίες σε χώρους με περιορισμένη ελευθερία κινήσεων. Για τη χρήση εργαλείων Kombi όπως ο φραχτοκόπτης, η κυκλική λαβή αποτελεί την καλύτερη πρόταση. Μαζί με τους κινητήρες Kombi με κυκλική λαβή παραδίδεται επίσης ο περιοριστής βήματος (μπάρα), ώστε οι κινητήρες να μπορούν να χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με όλα τα εργαλεία Kombi, χωρίς να χρειαστεί μεταγενέστερη προσθήκη.
Σύστημα ErgoStart
Πιο εύκολη εκκίνηση παρά ποτέ. Στο νέο σύστημα ErgoStart, υπάρχει ένα πρόσθετο σπειροειδές ελατήριο ανάμεσα στην τροχαλία της μίζας και τον στροφαλοφόρο άξονα, που συμπιέζεται αντίθετα προς την πίεση συμπίεσης που ασκείται στο έμβολο. Όταν η δύναμη του ελατηρίου υπερβεί την πίεση συμπίεσης, ο στροφαλοφόρος άξονας θα ξεκινήσει να περιστρέφεται, θέτοντας σε λειτουργία τον κινητήρα. Το μηχάνημα ξεκινά ομαλά και με άνεση, χωρίς ενοχλητικές αυξομειώσεις στην απαιτούμενη δύναμη.
Διαιρούμενος σωλήνας
Ξεμοντάρισμα και μοντάρισμα στο άψε σβήσε – αυτό είναι ένα βασικό προτέρημα του διαιρούμενου σωλήνα του συστήματος Kombi και των διαιρούμενων χορτοκοπτικών. Δεν χρειάζονται εργαλεία. Τα μηχανήματα χωρούν χωρίς πρόβλημα σε οποιοδήποτε πορτ-μπαγκάζ αυτοκινήτου και φυλάσσονται εύκολα.
Ταχυσύνδεσμος
Ο σύνδεσμος λύνεται με το απλό ξεβίδωμα ενός κουμπιού. Στη συνέχεια τα δύο μέρη μπορούν να διαχωριστούν. Κατά τη σύνδεση του εργαλείου Kombi, ο οδηγός που είναι ενσωματωμένος στον σύνδεσμο φροντίζει ώστε η ντίζα να γυρίσει αυτόματα στην κατάλληλη θέση. Δεν χρειάζονται εργαλεία.
Χειροκίνητη αντλία καυσίμου
Ενεργοποιώντας μερικές φορές τη χειροκίνητη αντλία καυσίμου, μπορείτε να μειώσετε τον αριθμό των προσπαθειών εκκίνησης κατά 40%. Η αντλία φροντίζει για ταχύτερη παροχή της ποσότητας καυσίμου που απαιτείται για την εκκίνηση.
Χαρακτηριστικά
Στάθμη Ηχοπίεσης dB:
96
Στάθμη Ηχητικής Ισχύος dB:
107
Βάρος kg :
4.3 kg
Δονήσεις, αριστερά/δεξιά m/s² :
8.5 / 7.7
Ισχύς:
kw 0.8 / 1.1 hp
Κυβισμός:
27,2 cm³
Χωρητικότητα Καυσίμου :
0.34 lt